2010. november 9., kedd

Határozott apuka:)

Jó hogy van nekem egy talpraesett , rámenős apum.Megmentett egy 130 lejes pénzkidobástól.Kaptunk egy felszólítást ,hogy ha nem fizetjük ki az augusztusi villanyszámlát levágják az áramot. DE megvolt a papír,hogy kifizettük,bementem Somlyóra ,azt mondták oda még nem érkezett meg ,ügyeljek a papírokra. Ez volt két hete,erre ma jöttek és kikapcsolták az áramot,hiába mutattam, hogy ki van fizetve; azt mondták pereljem be a postát. Apuval elmentünk a postára, ott kiderült, hogy ők hibáztak:visszaadták nekünk a számlával együtt azt a papírt, amit el kellett volna küldjenek(de mi nem vettük ezt észre). Ideadták a pénzt, azzal bementünk Somlyóra, de ott azt mondták, hogy ki kell fizetni a ki és visszakapcsolást. Én a nyúl szívemmel fizettem volna, de apu nem egyezett bele, végül telefonálgatások után megoldották, és mire hazaértünk vissza volt kapcsolva. Tanulság:jobban meg kell nézni a papírokat, és nem kell könnyen kiadni a pénzt a kezünkből!:)

1 megjegyzés:

  1. Tejesen egyetértek veled.Jól meg kell nézni a papirokat és meg is kell őrizni egy ideig.Én is ezt meg kellett tanuljam és még mindig kell fejlődnön ilyen téren is.

    VálaszTörlés