2010. november 28., vasárnap

Emlékezés

Lánykoromban 4 gyerekre vágytam.Amikor 3 már megvolt,azt mondtam elég ennyi is.Aztán egy hargitai csoportbeszélgetés után mondtam a barátnőmnek,hogy lehet lesz még babám.Ez májusban volt,augasztusban megtudtam,hogy jön a 4-ik baba.Nem tudtam azonnal örülni,az időzítés miatt.Édesanyám már nem élt,gondoskodnom kellett még édesapámról,az öcsém nősülés előtt állt,a hugom érettségi előtt,anyai nagyszüleink akkor költöztek Mocsolyáról Nagyfaluba ,mivel édesagyámnak nem volt testvére.Szeptemberben a kezembe került a Szeretet januári száma amelynek a vezércikkét Vékás Zoltán tv. írta.Egyik mondata megvígasztalt,sokszor eszembe jut:az Isten által tervezett gyerekek meg kell foganjanak és szülessenek.A gyerekorvosnőnk a harmadiknál azt mondta ,hogy Évike szép a nagy család de a mai világban...,de mikor Ruben megszületett még ő is azt mondta,hogy jól jártam ezzel a babával(mama már ágyban fekvő volt de nem"ugráltatott").Amikor Ruben 5 éves volt egy evangélizáló este Vékás tv.azt mondta ,hogy akik szeretnének megtérni menjenek a gyerekszobába imádkozni.Többekkel együtt mind a 4 gyerekünk oda ment,a tv.felírta a nevüket ,hogy még imádkozzon értük.Hazafele jövet Ruben megkérdezte a szomszéd fiútól,hogy ő miért nem ment velük megtérni.Ez csak két emlék a sok közül(egy még felejthetetlen ,hargitai úrvacsora )Testvérünk emléke áldott ,családunkban is.Imádkozunk drága családjáért .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése