2011. március 3., csütörtök

Gondolkoztam

azon ,hogy mennyire szeretem a mások bejegyzéseit olvasni,jó "fogyasztó" vagyok.Időhiány miatt írok ritkán,sokszor gondolom ,hogy ezt vagy amazt jó lenne leírni.
Piroska bejegyzését olvasva ,hogy nincsenek véletlenek,eszembe jutott egy évekkel ezelőtti eset.A párom akkor még a bányába dolgozott.Este kellett volna bemenjen, de közbe jött valami, és nem ment.Reggel mentem az üzletbe , kérdi az unokatesóm, hogy Ernő haza jött már?Mondtam ,hogy nem is volt.Erre ő elmondta , hogy reggel hazafele jövet felborult a bányász busz. Később megtudtuk,hogy aki azon a széken ült, amelyiken Ernő szokott álta
lában(hátul)kirepült az első ablakon, tolószékbe került.Szerintem se nincsenek véletlenek.
Most megyünk az énekkarral Valkóra,Románul fogunk énekelni.

3 megjegyzés:

  1. Kedves Évi! Köszönöm, hogy az olvasóm lettél! Én is jártam már nálad, erre most jöttem rá- meg arra is, hogy mindkettőnknek van egy Katinkája!
    Én is szeretek olvasni is, sok jó gondolatot találtam már a blogokon-mint most a tieden ezt. Én is hiszek benne, hogy nincsenek véletlenek, csak nem mindig látjuk az összefüggéseket!

    VálaszTörlés
  2. Ha még látnánk azt is amit nem látunk,nem is veszünk észre,amitől Isten megkimél.Legyen áldva az Úr neve,hogy az Ő oltalmazó karja megvéd minden időben,ha ott vagyunk az Ő kezében.Igy legyen !
    Van miért hálát adni minden nap,ugye Éva ?

    VálaszTörlés
  3. Igaz, Annuska néni! Én is próbálok hálás szívvel- még, ha sokszor sok bennem a csalódottság és a keserűség is!

    VálaszTörlés