2010. szeptember 28., kedd

Zajlik az életünk

Szombaton Krasznán voltunk,megérte!Leírhatatlanul gyönyörű nap volt.Vasárnap vendégünk volt István tv. a családjával,jó volt eggyütt lenni.Tegnap a munkahelyen vizsgáznom kellett alázatból és engedelmességből,de az Úr már előre felkészített rá.Iri és Kis Juhász Piroska néni egy egész gyülekezet előtt felvállalta a "bűnét",én a főnöknőmnek kellett elmondjam, nem volt könnyű de nagyon megérte.Vívódtam egy kicsi dolog miatt ,abban nem léptem ,kaptam egy nagyobbat és az Úr átsegített rajta.Az ördög sok mindennel rémísztett,de nem lett igaza.Istenünk újra bizonyította, a gondoskodását.Emberileg számítva a héten semmi pénzbejövetel ,de az Úr megnyitotta tárházát.MA este hálát adtam azért, hogy egészségesek vagyunk ,nem kell a korházakat járjuk.Urunk légy azokkal akik most ott vannak!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése