2010. július 29., csütörtök

Sonkolyos


Nem tudom, hogy írják helyesen, de ott voltunk szombaton.Nagyon vártuk ezt a napot.Az ördög sajnos nem vett ki szabad napot,sikerült megríkatnia,de nem ronthatta el a napomat,mert AKi bennünk él nagyobb nagyobb nála.Miután megérkeztünk és megcsodáltuk a gyönyörű tájat(magas sziklák,a Körös)letelepedtünk és ettünk.Utána elgyalogoltunk a vasúti sineken és egy alagúton át megnézni a révi cseppkőbarlangot.Már voltam ott gyerekkoromban,de most ki van világítva,hát nagyon szép .A gyerekeknek is tetszett,kicsiknek és nagyobbaknak(7-en voltak,a13.fős csapatból).Mikor kiérkeztünk szakadó eső fogadott,türelmetlenségünk miatt kicsit meg is áztunk.Azt gondoltuk,hogy már nem lessz jó idő és a vízesést is meg akartuk nézni.De kitisztult az ég ,és még hegyet is másztunk,igaz engem hol húztak hol meg toltak,mikor meg fellélegeztem,hogy itt már egyedül is megy,csúsztam egy jót(aki áll vigyázzon,hogy el ne essen,ugrott be).Közben a Katinka telefonja elveszett,térerő meg nem volt(felfele küldtünk segélyhívást),Zoli vissza mászott s mielőtt épp vissza fordult volna ,meglelte.Lentről kérdezgettük ,hogy megvan-e,de nem árulta el csak átadta mikor leért.Aztán kerestünk egy jó helyet a parton ,mert a fiúkat már nem lehetett visszatartani a víztől.Hamar el is csónakázott 1db lány és 1 db fiú papucs,hála Istennek gazda nélkül.A délutánt a fiuk gátépítéssel töltötték,remekül szórakoztak.Én köveket gyüjtöttem emlékbe.Szép nap volt ,csak hamar eltelt.Hála ,hála érte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése